Wednesday 7 March 2012

aku berjiwa kritikal

hati aku trsntuh lpas bce sbuah blog " MawarNafastari"
hati aku meronta2 mngetahui ape yg terjadi pd mawar..
Ya Allah ckup bsar dugaan yang Engkau brikan kapadanye..
mawar khilangan suami tercinta..
mawar tabah mlalui dugaan yang mndatang..

AKU???
 ditinggal pakwe..
dah mnanges merengek2
tak guna akal fikiran.
slalu beremosi..
pandai nasihat orang tapi dri sndri x ter-control..
Ya Allah.. hambamu ini mmng cetek fikiran
slalu lupa akanMU bila bersenang lenang
tapi bila berduka terhegeh2 mncri tlkung dn sjadah..
bodohnye aku..
Ya Allah bantulah aku..
tabahkanlah hatiku..







KALAU SUKE,BCALAH LAGI DAN LIKE,MEKASEH

No comments:

Post a Comment

Ini blog JIWAKRITIKAL. Jangan Copy Cat kerana anda mungkin didakwa. Jika suka sila credit ke JIWAKRITIKAL